2009 m. liepos 3 d., penktadienis

Aš ir vėl kraustausi...

Šiandien, jau antrą kartą savo tinklaraščio rašymo istorijoje, aš kraustausi į naują tinlaraščių sistemą. Tai yra wordpress.com.

Taigi, nuo šiol mane galite rasti adresu - http://mylimasvilnius.wordpress.com/

Reikės laiko apsiprasti, bet kol kas rašymo patogumas ir aplinka "ten", mane žavi kur kas labiau :)

Iki pasimatymo.

kept

3 komentarai:

Birute rašė...

http://mylimas-vilnius.blogspot.com/

Čia radau klaustuką: kada galėjo pakisti medinio tilto, jungusio Žvėryną su Vingiu konstrukcija?
Esu gimusi Žvėryne paskutiniais karo metais.
Atsimenu, kad mano tėvai (tarpukario vilniečiai) ir kaimynai šitą tiltą vadino "strateginiu".
Nepanašu, kad šitas pavadinimas būtų kilęs tarpukariu; jis nebūtų toks, mano tėvai tikrai žinojo tą pirminį jo pavadinimą.
Matyt, šitas pavadinimas gimė karo metais.
Lyg tėvai minėjo, kad jį statė vokiečių belaisviai (gal rekonstravo, bet darbai, matyt, nemenki vyko).
Man peršasi mintis, kad karo metais tilto konstrukcija buvo pakeista strateginiais tikslais;
gal siaurukas buvo naudojamas vežioti kažką svarbaus karo tikslams.

Atsimenu, kai turėjau kokius 5-6 metus (~1950 m.), gerai po karo, eidami tiltu bijodavome, kad sugrius - labai drebėjo, siūbavo.
O jau kai siaurukas važiuodavo per jį, bėgdavome, kad greičiau krantą pasiektume - taip baisu būdavo.
Po kurio laiko tiltas buvo išardytas.
Nuotrauka:
Po II Pasaulinio karo iš kitos pusės, su ledlaužiais.

Birutė Biekšienė

Birute rašė...

Kaip prisegti nuotrauką prie Birutes komentaro?

kept rašė...

Sveiki, ponia Birute.
Nuotrauką galite atsiųsti man el. paštu info@mylimasvilnius.lt
Jeigu pageidausite, galėsiu jas pasidalinti ir su skaitytojais.

Dar primenu, kad mano tinklapis persikėlė. Dabar gali jį rasti adresu www.mylimasvilnius.lt, o naujasis Jūsų minimos temos adresas – http://mylimasvilnius.lt/2009/06/05/nac-2-most-na-wilii/